вівторок, 11 листопада 2014 р.

Вимагаємо на посаду "нову якість", а не "оновлену" пику"!

Спільна заява пацієнтських, експертних та громадських організацій щодо призначення на посаду

Міністра охорони здоровя України

БФ «Пацієнти України»
ГО «Реанімаційний пакет реформ»
Журнал «PRO Менеджмент в охороні здоров’я»
ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ»
ВБФ «Коаліція ВІЛ-сервісних організацій»
Transparency International Ukraine
ВБФ «Крона»
Міжнародна Діабетична Асоціація України
Центр політичних студій та аналітики
Фундація "Відкрите суспільство"
МГО "Дитина з майбутнім"
ГО хворих на вірусний гепатит С «Іскра Надії»

Зважаючи на необхідність проведення швидкої та докорінної реформи системи охорони здоров’я в Україні; потребу реформування Міністерства охорони здоров’я України з метою подолання корупційних схем, політичної ангажованості та квотного принципу у призначеннях, низької інституційної спроможності Міністерства, що особливо яскраво проявила себе під час провалу кампанії з державних закупівель у 2014 році, ми, представники пацієнтського, експертного та громадського середовища переконані, що система призначення Міністра охорони здоров’я України та його заступників повинна бути кардинально змінена і засновуватися на європейських принципах публічності, змагальності та меритократії (визнання заслуг та досягнень). З цією метою ми пропонуємо застосувати до кандидатів на пост Міністра охорони здоров’я України кваліфікаційні вимоги, визначені нижче. З метою забезпечити відкриту публічну перевірку кандидатів на відповідність вимогам вважаємо за необхідне:
-        Опублікувати повні резюме всіх кандидатів на пост Міністра охорони здоров’я України на сайтах організацій, які увійшли до організаційного комітету.
-        Провести відкриті громадські слухання за участю кандидатів та пост Міністра охорони здоровя України, на яких кандидати зможуть представити власне бачення реформи системи охорони здоров’я та Міністерства охорони здоров’я, а також відповісти на питання громадського та експертного середовища.
За підсумками громадських слухань та перевірки на відповідність критеріям буде сформовано рекомендаційний лист, адресований Прем’єр-міністру України для ознайомлення та подальшого врахування рекомендацій пацієнтського, громадського та експертного середовища щодо призначення кандидатури на пост Міністра охорони здоров’я України.
Вимоги до посади Міністра охорони здоров’я України:
Кандидат на пост Міністра охорони здоров’я України повинен відповідати люстраційним критеріям згідно ст.4 Закону України «Про очищення влади», відповідати кваліфікаційним вимогам, вказаним нижче, мати власне бачення реформування системи охорони здоров’я та Міністерства охорони здоров’я та бути готовим його представити.

Вимоги від громадськості:
1.     Відсутність конфлікту інтересів з дотичними до медичної галузі бізнес-структурами та готовність публічно її задекларувати; відсутність свідчень щодо будь-яких зв’язків із корупційними схемами (журналістські розслідування тощо).
2.     Відсутність попереднього досвіду роботи на посаді Міністра охорони здоров’я України чи заступника Міністра охорони здоров’я України.
3.     Наявність власної команди та готовність її представити.
4.     Наявність чітко визначеного бачення та механізмів реформування системи охорони здоров’я України та Міністерства охорони здоров’я України та готовність їх представити.
5.     Наявність вищої управлінської освіти. Медична освіта є бажаною, але не обов’язковою. Перевагою є наявність управлінської освіти за програмами західного зразка (менеджмент в охороні здоров’я, громадське здоров'я, економіка охорони здоров’я).
6.     Наявність досвіду роботи на управлінській посаді в галузі охорони здоров’я (державному, приватному секторі, НУО) протягом 3-х і більше років; можливість представити суттєві досягнення на займаній посаді.
7.     Вільне володіння українською та англійською мовами.
8.     Наявність лідерських характеристик, відмінні комунікаційні навички.

Задля втілення цієї ініціативи ми, як ініціатори прозорого процесу вибору Міністра охорони здоров’я України, створюємо відбіркову комісію з представників громадських та пацієнтських організацій, експертного середовища та антикорупційних журналістів та активістів, які розглянуть всі надіслані резюме кандидатів і запропонують список осіб для розгляду на громадському обговоренні.
Просимо всіх зацікавлених в цій позиції кандидатів надсилати резюме на адресу: ministerofhealth2014@gmail.com. Також, ми звертаємося з відкритим зверненням до всіх політичних сил надати на наш розгляд кандидатів у міністри охорони здоровя, відповідно до вимог.


Немає коментарів:

Дописати коментар